Wido-Profil Sp. z o.o. # Fasady wentylowane # Balustrady i poręcze# Stolarka aluminiowa
Aprobata techniczna na kompletne systemy podkonstrukcji do montażu elewacji wentylowanych

Galeria - Inwestycje publiczne



Dzięki wysokiej jakości usług wykonawczych oraz stosowanych materiałów jak również terminowości realizacji nasza firma cieszy sie ogromnym zaufaniem sektora publicznego realizując wiele inwestycji miejskich. Uczestniczyliśmy w dużych projektach infrastrukturalnych dotyczących m.in Obszaru Krakowskiego Centrum Komunikacyjnego w tym Dworca PKP, Ronda Mogilskiego, SzybkiegoTramwaju, balustrady na Małym Rynku w Krakowie. Poniżej galeria realizacji.

Zdjęcia:

Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładzina ścian z HPL Trespa
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładzina ścian z HPL Trespa
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładzina ścian z HPL Trespa
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - obudowy ścian z płyt HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian w Tunelu
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - obudowy ścian z płyt HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - obudowy ścian z płyt HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - obudowy pochylni dla osób niepełnosprawnych (HPL Trespa), w tle słup obudowany HPL wraz z systemowymi narożnikami z profili aluminiowych Wido-Profil.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - obudowy pochylni dla osób niepełnosprawnych (HPL Trespa).
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - obudowy pochylni dla osób niepełnosprawnych (HPL Trespa).
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - obudowy pochylni dla osób niepełnosprawnych (HPL Trespa).
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - obudowy pochylni dla osób niepełnosprawnych (HPL Trespa).
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - obudowy pochylni dla osób niepełnosprawnych (HPL Trespa).
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - obudowy pochylni dla osób niepełnosprawnych (HPL Trespa).
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - obudowy pochylni dla osób niepełnosprawnych (HPL Trespa).
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - obudowy pochylni dla osób niepełnosprawnych (HPL Trespa).
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - obudowy pochylni dla osób niepełnosprawnych (HPL Trespa).
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - obudowy ścian w obszarze komercyjnym (płyty HPL).
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny słupów z płyty HPL Trespa oraz systemowe narożniki aluminiowe Wido-Profil lakierowane proszkowo.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - obudowy ścian z płyt HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - obudowy ścian z płyt HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - obudowy ścian z płyt HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
	Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny słupów z płyty HPL Trespa oraz systemowe narożniki aluminiowe Wido-Profil lakierowane proszkowo.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny słupów z płyty HPL Trespa oraz systemowe narożniki aluminiowe Wido-Profil lakierowane proszkowo.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny słupów z płyty HPL Trespa oraz systemowe narożniki aluminiowe Wido-Profil lakierowane proszkowo.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny słupów z płyty HPL Trespa oraz systemowe narożniki aluminiowe Wido-Profil lakierowane proszkowo.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - obudowy ścian z płyt HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - okładziny ścian wyjść z dworca podziemnego na poziom stacji (perony) - płyty HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - obudowy ścian z płyt HPL - indywidualnie perforowany wzór (płyty zasłaniające wyrzutnie powietrza).
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - obudowy ścian z płyt HPL - indywidualnie perforowany wzór (płyty zasłaniające wyrzutnie powietrza).
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny - obudowy ścian z płyt HPL.
Dworzec podziemny PKP Kraków Główny -  obudowy czerpni i wyrzutni powietrza wraz z szybami windowymi ? poziom parkingu płyty centrum (płyty HPL).
Centrum Informatyki AGH Kraków. Fasada wentylowana z płyt z betonu [fibre C] na systemie Wido-Inv.
Centrum Informatyki AGH Kraków. Fasada wentylowana z płyt z betonu [fibre C] na systemie Wido-Inv.
Centrum Informatyki AGH Kraków. Fasada wentylowana z płyt z betonu [fibre C] na systemie Wido-Inv.
Centrum Informatyki AGH Kraków. Fasada wentylowana z płyt z betonu [fibre C] na systemie Wido-Inv.
Centrum Informatyki AGH Kraków. Fasada wentylowana z płyt z betonu [fibre C] na systemie Wido-Inv.
Centrum Informatyki AGH Kraków. Fasada wentylowana z płyt z betonu [fibre C] na systemie Wido-Inv.
Centrum Informatyki AGH Kraków. Fasada wentylowana z płyt z betonu [fibre C] na systemie Wido-Inv.
Centrum Informatyki AGH Kraków. Fasada wentylowana z płyt z betonu [fibre C] na systemie Wido-Inv.
Centrum Informatyki AGH Kraków. Fasada wentylowana z płyt z betonu [fibre C] na systemie Wido-Inv.
Centrum Informatyki AGH Kraków. Fasada wentylowana z płyt z betonu [fibre C] na systemie Wido-Inv.
Fasada wentylowana Uniwersytetu Opolskiego. Montaż na nitach, system: Wido-Grip. W trakcie realizacji
Fasada wentylowana Uniwersytetu Opolskiego. Montaż HPL na nitach, system: Wido-Grip.
Fasada wentylowana Uniwersytetu Opolskiego. Montaż na nitach, system: Wido-Grip.
Fasada wentylowana Uniwersytetu Opolskiego. Montaż na nitach, system: Wido-Grip.
Stadion sportowy
Stadion sportowy
Stadion sportowy
Stadion sportowy
Stadion sportowy
Stadion sportowy
Stadion sportowy
Stadion sportowy
Stadion sportowy
Stadion sportowy
Stadion sportowy
Stadion sportowy
Stadion sportowy
Wejście Hotelu Best Western Katowice. Elewacja HPL, zabudowa wejścia i parteru z kompozytu oraz szklane zadaszenie.
Elewacja zachodnia Hotelu Best Western Katowice. Elewacja HPL. W trakcie realizacji.
Elewacja wschodnia Hotelu Best Western Katowice. Elewacja HPL.
Wejście Hotelu Best Western Katowice. Elewacja HPL, zabudowa wejścia i parteru z kompozytu oraz szklane zadaszenie.
Wejście Hotelu Best Western Katowice. Elewacja HPL, zabudowa wejścia i parteru z kompozytu oraz szklane zadaszenie. W trakcie realizacji.
Attyka wykonana z betonu architektonicznego GRC.
Muzeum Pamięci w Palmirach - Puszcza Kampinowska.
Attyka wykonana z betonu architektonicznego GRC.
Muzeum Pamięci w Palmirach - Puszcza Kampinowska.
Attyka wykonana z betonu architektonicznego GRC.
Muzeum Pamięci w Palmirach - Puszcza Kampinowska.
Attyka wykonana z betonu architektonicznego GRC.
Muzeum Pamięci w Palmirach - Puszcza Kampinowska.
Kabiny sanitariatów z systemu Wido-Qubic + HPL.
Kabiny sanitariatów z systemu Wido-Qubic + HPL.
Detal montażu sanitariatów z systemu Wido-Qubic - elementy montażowe, HPL.
Detal montażu sanitariatów z systemu Wido-Qubic - stopki montażowe, HPL.
Zdjęcie obiektu czerpnio-wyrzutni powietrza znajdującego się w po stronie wschodniej Dworca PKP Kraków Główny. Firma Wido wykonywała tam elewacje i zadaszenie z płyt HPL.
Zdjęcie obiektu czerpnio-wyrzutni powietrza znajdującego się w po stronie wschodniej Dworca PKP Kraków Główny.
Fragment obudowy czerpnio-wyrzutni, Kraków Dworzec Główny PKS.
Zdjęcie obiektu czerpnio-wyrzutni powietrza znajdującego się w po stronie wschodniej Dworca PKP Kraków Główny. Firma Wido wykonywała tam elewacje i zadaszenie z płyt HPL.
Zdjęcie obiektu czerpnio-wyrzutni powietrza znajdującego się w po stronie wschodniej Dworca PKP Kraków Główny. Firma Wido wykonywała tam elewacje i zadaszenie z płyt HPL.
Zdjęcie obiektu czerpnio-wyrzutni powietrza znajdującego się w po stronie wschodniej Dworca PKP Kraków Główny. Firma Wido wykonywała tam elewacje i zadaszenie z płyt HPL.
Fragment obudowy czerpnio-wyrzutni, Kraków Dworzec Główny PKS.
Zdjęcie obiektu czerpnio-wyrzutni powietrza znajdującego się w po stronie wschodniej Dworca PKP Kraków Główny. Firma Wido wykonywała tam elewacje i zadaszenie z płyt HPL.
Przystanek Szybkiego Tramwaju przy Politechnice Krakowskiej - sufity podwieszane wykonane z blachy perforowanej i płyt kompozytowych oraz okładziny słupów wykonane z płyt HPL.
Przystanek Szybkiego Tramwaju przy Politechnice Krakowskiej - sufity podwieszane wykonane z blachy perforowanej i płyt kompozytowych oraz okładziny słupów wykonane z płyt HPL.
Przystanek Szybkiego Tramwaju przy Dworcu Głównym w Krakowie - sufity podwieszane wykonane z blachy perforowanej i płyt kompozytowych oraz okładziny słupów wykonane z płyt HPL.
Przystanek Szybkiego Tramwaju przy Politechnice Krakowskiej - sufity podwieszane wykonane z blachy perforowanej i płyt kompozytowych oraz okładziny słupów wykonane z płyt HPL.
Przystanek Szybkiego Tramwaju przy Politechnice Krakowskiej - sufity podwieszane wykonane z blachy perforowanej i płyt kompozytowych oraz okładziny słupów wykonane z płyt HPL.
Przystanek Szybkiego Tramwaju przy Dworcu Głównym w Krakowie - sufity podwieszane, okładziny słupów oraz balustrady aluminiowe.
Przystanek Szybkiego Tramwaju przy Dworcu Głównym w Krakowie - balustrady aluminiowe.
Rondo Mogilskie w Krakowie - balustrady, pochwyty i portale wind wykonane ze stali nierdzewnej, trejaże wykonane z aluminiowej siatki cięto-ciągnionej.
Pochwyt ze stali nierdzewnej na Rondzie Mogilskim w Krakowie.
Rondo Mogilskie w Krakowie - balustrady ze stali nierdzewnej dla osób niepełnosprawnych.
Rondo Mogilskie w Krakowie - balustrady ze stali nierdzewnej dla osób niepełnosprawnych.
Rondo Mogilskie w Krakowie - balustrady ze stali nierdzewnej dla osób niepełnosprawnych.
Pochwyt ze stali nierdzewnej na Rondzie Mogilskim w Krakowie.
Pochwyt ze stali nierdzewnej na Rondzie Mogilskim w Krakowie.
Pochwyt ze stali nierdzewnej na Rondzie Mogilskim w Krakowie.
Rondo Moglilskiego w Krakowie -wyjście ewakuacyjne wykonane z płyty kompozytowej.
Rondo Moglilskiego w Krakowie -wyjście ewakuacyjne wykonane z płyty kompozytowej.
Rondo Moglilskiego w Krakowie -wyjście ewakuacyjne wykonane z płyty kompozytowej.
Rondo Moglilskiego w Krakowie -wyjście ewakuacyjne wykonane z płyty kompozytowej.
Mały Rynek w Krakowie - balustrady aluminiowe 
dla osób niepełnosprawnych.
Mały Rynek w Krakowie - balustrady aluminiowe 
dla osób niepełnosprawnych.
Detal fasady wentylowanej. Montaż systemem: Wido-INV.